Jaká je naše filozofie

„Provoňte svůj svět a zpestřete ho ve velkém stylu.“

Přicházíme s celou řadou originálních a stylových doplňků nejen pro voňavý a pohodlný domov. Naše práce se odvíjí od vědeckých studií, jež potvrzují, že:

  • lidský čich postihuje 75% denních emocí a hraje důležitou roli v paměti
  • vůně je přímo propojena s částí mozku, která je zodpovědná za tvorbu vzpomínek; to, co člověk vidí, zapamatuje si asi z 50 % a to na čtyři měsíce; vůni, již cítíme, si pamatujeme celý rok, a to s přesností 65 %
  • vůně je jednoznačným spouštěčem emocí, dokáže dodat energii a povzbudit, uklidnit a zrelaxovat nebo třeba dopomoci k soustředěnosti, zredukovat stres nebo zkvalitnit spánek
  • vůně podporuje dobrou náladu, jemná vůně dokáže velmi snadno zpohodlnět a zkrášlit naše bezprostřední prostředí
  • vůně dokáže působením na lidské smysly podpořit pracovní efektivitu, průzkumy dokazují, že lidé pracující ve voňavém a příjemném prostředí prokazují větší výkonnost a efektivitu práce
  • vůně se stává velmi klíčovou součástí prezentace a marketingu společnosti i podporou prodeje, a to velmi účinnou, zákazníci se do voňavého prostředí velmi rádi vrací, dle celosvětových studií v pohodlných prostorách stráví mnohem větší množství času a utratí i více peněz

Skutečnost, že vůně způsobují podprahové lidské reakce, otevřela dveře světu scent – marketingu.

Čich primárně a přímo reaguje na limbický systém. Místo, kde vznikají smysly a emoce. Tato část těla dokonce koordinuje všechny tělesné funkce neovlivnitelné lidskou vůlí, jako třeba srdeční tep. Emoce jsou pak převedeny přímo na fyzické reakce, například srdce bije rychleji a způsobí i zčervenání, zblednutí apod. Je tedy hned zřejmé, proč vůně dotvářejí i vztahy k ostatním, ať už blízkým či neznámým osobám, k věcem či prostředím. A právě scent – marketing tohoto fenoménu bohatě využívá – a úspěšně.

Pozitivní a příjemné vjemy navíc silně působí i na lidskou produktivitu. Pokud k nim přičteme ještě příjemný personál, vybavení dané místnosti, světlo a akustiku a vše budeme brát v potaz, úspěch je na světě. Bez ohledu na to, zda scent – marketingu využíváme tzv. sólo či v interakci s ostatními marketingovými nástroji.

Vůně řekne více než tisíc slov.

Vůně nám umožňuje snít, vzbuzuje pocity a emoce, otevírá naše srdce všem věcem okolo, včetně výrobků, které jsou nám představeny, a lidí, kteří se nám snaží poradit či pomoci.

Vůně uspěje všude.

Přitažlivá vůně je jako příjemné přivítání. Dodá vašemu domu, bytu či obchodu osobitý nádech. 

Vůně dotváří osobní pohodu, okolní atmosféru. Pokud místo, kde se právě nacházíte, příjemně voní, fragrance vás nutí zde zůstat. Vzbuzuje žádostivost a nutí vás se na příjemné místo vrátit.

Vůně může sama utvořit i v uspěchaném dni místo plné relaxace, odpočinku a klidu.